utorok 8. septembra 2015

...to be continued


Po velmi dlhom case som sa rozhodla pokracovat v pisani blogov (no dobre, priznavam, uplne som zabudla ze som niekedy nieco taketo pisala, asi materska demencia alebo co - ozaj, skoro som zabudla: som matka! To by chcelo uz aj ukoncenie zatvorky, takze). 

Aby som netrocharcila, tak hned aj dvojita matka (nie, nemam dvojicky, boli sme sikovni). No a pretoze mam po veceroch nejaky ten volny cas, rozhodla som sa, ze si a) najdem pracu z domu b) zacnem pisat knihu c) naucim sa po taliansky d) budem pisat blog. Zatial vyhrala posledna moznost (pretoze je najjednoduchsia), tak od zajtra zacinam s temou MOTHERHOOD! 

Budem uz pisat za compom, takze najblizsie budu aj makcene a dlzne, dnes som na tablete, tak pochopte:) Vdaka za pozornost *






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára