streda 15. februára 2017

BIO EKO matky alebo čo je veľa to je moc

Odkedy mám deti, vnímam všetko inak. Nie je mi jedno, čo zjem...tak dobre, je mi to jedno:D

-nie je mi ale jedno, čo zjedia moje DETI, nie je mi jedno, čo si obliekajú, nie je mi jedno ako sa vyjadrujú, atď. A tak si všetky sladkosti poctivo schovávam, dávam si pozor na jazyk, keď sú pri mne a veselo opravujem celú rodinu, aby im išli príkladom.

Kvôli kožným problémom som začala prať v EKO prášku a nepoužívam aviváž. Nekupujem poltovary, biele pečivo, margaríny, pestujem zeleninu, kvôli domácim vajíčkam sme dokonca kúpili sliepky, na noc vypínam wifinu a mobil odložím čo najďalej od postele..

Je toho ešte oveľa viac, viem, že si veľa ľudí o mne myslí, že mi šibe, asi aj hej, ale napriek tomuto všetkému som sa nikdy nepriraďovala k tým BIO EKO matkám, ktoré sú dnes obrovskou skupinou nielen na sociálnych sieťach, ale dajú sa bežne stretnúť... v lese alebo tak..:)

No aj tak mi to nedalo a keď som minule natrafila, na jednu ich zaujímavú online skupinku, kde si navzájom radia a vymieňaju domáce recepty na všetko, pridala som sa. Celkom som čumela, aké sú informované a vzdelané vo svojom odbore. Každý prípravok, výrobok, produkt si fotia, rozoberajú zloženie, nadávajú na všetko čo nie je čisto prírodné a majú odpoveď na všetko. Ale to nič.
Včera večer na mňa vyskočila jedna ich konverzácia o výrobe domácej masti z trávy. Z akej si domyslite..A dozvedela som sa, že nie je nad to, dať niekoľko lístočkov aj deťom do čaju, že potom sa ukľudnia a lepšie spia, že najlepšia je domáca zo záhradky, dá sa ňou super vyliečiť popôrodná depresia a najsamsuper bolo, aké boli tie ženy šťastné, že v tom nie sú samé, proste, že sa našli.

A tak som sa potichu zo skupiny odhlásila a rozhodla sa, že zajtra mojím deťom kúpim kinderko a poďakujem za zdravý ne-ekobio-rozum. Čo je veľa, to je moc.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára