utorok 14. februára 2017

Day by day

Dni utekajú ako o život, týždne, mesiace.. a zrazu sa človek zobudí do nového roka. Ja som sa zobudila až dva mesiace po, keďže je február:)

..tak si tu ticho sama sedím pri pc, deti obidve spinkajú, obed navarený, aj koláč som dala, keď je už ten Valentín dnes a napadlo mi, že tento rok som si nedala absolútne žiadne novoročné predstavzatie. Každý rok si dávam a tento mi to úplne vypadlo. Dobre, sťahovali sme sa, decká boli choré a stále niečo, ale aj tak. Až mám z toho výčitky svedomia..Nie preto, že iné roky som tie predstavzatia brala vážne, alebo čo, ale preto, že mi ani nenapadlo zamyslieť sa sama nad sebou, čo by som mohla zlepšiť, či vylepšiť, proste nič,tma.. Tak a teraz uvažujem, či sa na to ešte dám, alebo sa budem tváriť že nič:) .... Tak ok, idem na to. A takto verejne:D

Moje februárovo-valentínske-novoročné predstavzatia:

1.Budem viac variť a menej využívať donášku jedla
2. Budem sa viac venovať deckám, bez použitia tabletu/mobilu
3. Nájdem si nejakú kreatívnu činnosť, ktorá ma bude baviť
4. Už je to tu... začnem CVIČIŤ
5. Obmedzím výjazdy do obchodov
6. toto tu nenapíšem, ale dám to tu, aby som nezabudla, heslo BDNCH

.. pôvodne som chcela dať predstavzatí 14, ale nakoniec aj šesť stačí, nie?

Prajem Vám krásneho Valentína♥️

Dopremotivovania nabudúce:)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára